Show simple item record

Difference:critical approach to the concept

dc.creatorCortez Ochoa, Néstorspa
dc.date.accessioned2017-06-15T22:05:17Z
dc.date.available2017-06-15T22:05:17Z
dc.date.created2013
dc.identifier.citationCortez Ochoa, N. (2013). Diferencia: aproximación crítica al concepto. RHS-Revista Humanismo y Sociedad, 1(1), 59-63spa
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11407/3397
dc.language.isospa
dc.publisherCorporación Universitaria Remingtonspa
dc.relation.isversionofhttp://fer.uniremington.edu.co/ojs/index.php/RHS/article/view/7/19spa
dc.sourceRevista Humanismo y Sociedadspa
dc.subjectDiferenciaspa
dc.subjectDiversidad culturalspa
dc.subjectInterculturalidadspa
dc.subjectDesigualdadspa
dc.subjectDifferencespa
dc.subjectCultural diversityspa
dc.subjectInequalityspa
dc.subjectIntercultiralismspa
dc.titleDiferencia: aproximación crítica al conceptospa
dc.titleDifference:critical approach to the conceptspa
dc.typeArticleeng
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.publisher.programEducación y pedagogíaspa
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.22209/rhs
dc.publisher.facultyFacultad de Ciencias Sociales y Humanasspa
dc.creator.affiliationCortez Ochoa, Néstor; Universidad de Medellínspa
dc.relation.ispartofesRevista Humanismo y Sociedad, 2013; Volumen 1: 59-63spa
dc.relation.referencesABRAM, M. L. (16 de febrero de 2004). Estado del arte de La educación bilingüe intercultural en América Latina. Recuperado el 16 de agosto de 2009, de grupobid.org: http:// grupobid.org/sds/doc/IND-MAbramS.pdfspa
dc.relation.referencesBAUMAN, Z. (2005). Modernidad y ambivalencia. Barcelona: Anthropos.spa
dc.relation.referencesCORTEZ, N. I. (31 de Mayo de 2006). Explorando la modernidad. Obtenido de Monografias.com: http://www. monografias.com/trabajos33/modernidad/modernidad. shtml?monosearchspa
dc.relation.referencesESCOBAR, A. (2000). El lugar de la naturaleza y la naturaleza del lugar:¿globalización o postdesarrollo? En La colonialidad del saber: eurocentrismo y ciencias sociales (págs. 113 – 144.). Buenos Aires: CLACSO.spa
dc.relation.referencesGARCÍA CASTELLANO, J., & Granados Martínez, A. (1999). Lecturas para educación intercultural. Madrid: Trotta.spa
dc.relation.referencesHEISE, M., Tubino, F., & Ardito, W. (1994). Interculturalidad, un desafío. Lima: CAAP.spa
dc.relation.referencesROJAS, A., & Castillo, E. (2007). Multiculturalismo y políticas educativas en Colombia ¿Interculturalizar la edcuación? Educación y Pedagogía, 11 - 24.Wallerstein, I. (1988). Race, nation, classe. París: Éditions de la Découverte.spa
dc.identifier.eissn23394196
dc.type.driverinfo:eu-repo/semantics/article


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record