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dc.creatorSánchez Guzmán, José Ramón; Universidad Complutense de Madridspa
dc.date.accessioned2015-12-16T23:14:47Z
dc.date.available2015-12-16T23:14:47Z
dc.date.created2003-12-31
dc.identifier.issn1692-2522
dc.identifier.urihttp://revistas.udem.edu.co/index.php/anagramas/article/view/1245
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11407/1525
dc.descriptionThis paper shows the results of a prospective research over the tendencies that can influence upon the marketing proposals and actions throughout the first decade of the millennium, which tarns out to be especially important, in order for those in charge of the enterprise’s commercial action to carry out a strategic planning of their medium term activities. In this paper, the detected possible tendencies, along with the most probable consequences derived from them; are expounded in subject areas, in order to help those who wish to anticipate to what pre-visibly may occur in their field of activityspa
dc.descriptionEl presente trabajo muestra los resultados de una investigación prospectiva sobre las tendencias que pueden influir en los planteamientos y las acciones de marketing en la primera década del nuevo milenio, lo cual resulta especialmente importante para que los responsables de la acción comercial de la empresa realicen una planificación estratégica de su actividad a medio plazo. En el trabajo se exponen por áreas temáticas las tendencias posibles detectadas acompañadas de las consecuencias más probables derivadas de ellas con el fin de ayudar a quien desee anticiparse a lo que previsiblemente puede ocurrir en su campo de actividad.spa
dc.format.extentp.135-150spa
dc.format.mediumElectrónicospa
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.format.mimetypePDF
dc.language.isospa
dc.publisherUniversidad de Medellínspa
dc.relationhttp://revistas.udem.edu.co/index.php/anagramas/article/view/1245/1177spa
dc.relation.ispartofseriesAnagramas; Vol. 2, núm. 3 (2003)spa
dc.relation.haspartAnagramas; Vol. 2, núm. 3 - julio/diciembre 2003spa
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.sourceAnagramas; Vol. 2, núm. 3 (2003); 135-150spa
dc.source2248-4086spa
dc.source1692-2522spa
dc.subjectTrends and consequencesspa
dc.subjectConsumingspa
dc.subjectProductsspa
dc.subjectDistributionspa
dc.subjectProductionspa
dc.subjectcommercial Investigationspa
dc.subjectStrategiesspa
dc.subjectManagement of the marketingspa
dc.subjectTendencias y consecuenciasspa
dc.subjectConsumidorspa
dc.subjectProductosspa
dc.subjectDistribuciónspa
dc.subjectProducciónspa
dc.subjectInvestigación comercialspa
dc.subjectEstrategiasspa
dc.subjectManagement del marketingspa
dc.titleInvestigación prospectiva sobre las tendencias posibles y las consecuencias probables para la planificación estratégica de marketing en la primera década del nuevo mileniospa
dc.typearticuloeng
dc.typearticleeng
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.relation.citationvolume2
dc.relation.citationissue3
dc.relation.citationstartpage135
dc.relation.citationendpage150
dc.audienceComunidad Universidad de Medellínspa
dc.publisher.facultyFacultad de Comunicaciónspa
dc.coverageLat: 06 15 00 N  degrees minutes  Lat: 6.2500  decimal degreesLong: 075 36 00 W  degrees minutes  Long: -75.6000  decimal degreesspa
dc.publisher.placeMedellínspa
dc.relation.ispartofesAnagramasspa
dc.title.alternativeesMarket investigation on the possible trends and the probable consequences for the strategic planning of marketing in the first decade of the new milleniumspa
dc.identifier.eissn2248-4086
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.type.driverinfo:eu-repo/semantics/article
dc.identifier.reponamereponame:Repositorio Institucional Universidad de Medellínspa
dc.identifier.instnameinstname:Universidad de Medellínspa


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